Sunday, April 18, 2010

Omstart







Vad är nytt nu då ?Nu startar jag med omstart!!!!




Nya föl ?vi satsar föl till nästa år inga alls i år men vi har 2 hingstar till salu.




Nytt från arab hingstreglementet måste läsa igenom bättre hittar kanske bra grejer här endå!




Min konst och design säljs nu på Strandhugget sekelskifts cafe mm i Bergqvara.




Nytt bete på gång.




Länk till Tomas Frankell och Deva.tv




Vi har ingen arabhäst-utställning i år. Men ev en planerad 2002




Jag har inget vernisage under våren och sommaren,men finns representerad somsagt på Strandhugget.Öppet Torsdag Fredag Lördag.




Hotellet på Möre går under klubban den här månaden.




Hälsa går före ?maila mig.




Hoppas på kursen med Bonny Burgess blir av i år! hör av er om intresse finns.




Ha de bra därute jo jag är på banan igen! :)








No comments: