Saturday, April 17, 2010

April April

Vilken sorglig vinter det har varit,tung tung tung,inte bara utav snö is och kyla....utan inre kyla.

Som för det mesta och kanske trots allt för de flesta försöker jag nå fram till ljuset endå, och fann min inre ljusa nya motor i Tomas Frankells Yoga för nybörjare, som jag tvingar! mig att göra varje morgon. Och de! har varit till min förnyelse..................tack Tomas F

Väntar nu att knoppar ska brista att gräset ska gro blommornas former och färger ska få blända. Undertiden skulpterar jag mina egna former, mer praktiskt äskade Göran Tack för att du la om däcken på min bil.

Övrigt Vad ska hända med arabhäst aveln? stora höjningar inom arab.Sjunkande priser på Champion hästarna.Straff avgifter. Stambok?Nya regler för hingstar. Roligt med EM på Bökeberg i alla fall. Jag följer allt med spänning,ligger lägre än lågt i år.

MEN Hoppas på Bonny i år! förtsättning följer...

No comments: