Monday, June 13, 2011

vad händer




Bloggen har tappat lite sting när man inte skriver varje dag.




Vad händer på ChrisStall då? Vi har tagit in en träningshäst för kunds räkning, och måste säga att vårt eget stuteri i år ligger lite i träda,Stona får växa till sig och vi tängker säljer vår vackra hingst Guld Icon. Jag har aldrig tagit emot andras hingstar i träning förut, men den här hästen är speciel och mycket lik Fadlak in spirit, Och jag har boken Kungens alla hästar av Emmeli Kajsdotter i min själ när jag undrande frågar mig,om 7 budskap till männskorna mycket som kommer upp med denna häst,och som belyser mina egna hästars persoligheter,en spännande annorlunda inre och yttre resa. Vi ska till Blommeröd i Juli.




Konst:Några av de senaste oljemålningarna är sålda för i år och nästa utställning för konsten är planerad till konstnatten på Öland,med en vän.




Men jag har några oljor hemma till försäljning,om någon är intresserad innan dess.




Vi hoppas på mer ChrisStall 2012 och skissar på en C-show.betäckta ston och betäcknings station.




Vår vackra nästan svarta Fadlak son Blue Faranarz mår bra och fyllde 21år i år men tar ev emot något sto i Juli.Vi var och tittade på hans ett åriga son i förgår och han var mycket fin,kanske hans bästa son på länge fantastisk resning svansföring steg och stora stora ögon.Fadlaks märke.




Hälsa: Mjuk Livs Yoga för nya eller stela ,till hösten på Möre Hotell samt Kalmar /ABF




Närings tillskott med föredrag efter överenskommelse.Chris Stall.




Mamma har utkommit med en ny liten bok med böner eller mantran.Jag tycker den är en liten ljuvel.finns till försäljning.




Övrigt vi har fått 2 söta valpar.


Bild Axxas Flash Dans gick tyvärr tom,hennes senaste föl St John bilden är 4idag och på inkörning i trollefjäll hoss Palle och Janette Rosberg,




Ha det bra där ute kram Chris

No comments: